niedziela, 3 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 roku

Witamy w nowym roku! Nastał czas podsumowań, więc i ja postanowiłam przedstawić post z całego 2015 roku. To był dla nas dobry rok. Razem z Zoną rozpoczęliśmy nasze pierwsze podróże, byliśmy w kilku bardzo ciekawych i przyjemnych miejscach, poznaliśmy nowych ludzi, nauczyliśmy się czegoś nowego, nabraliśmy nowych doświadczeń. Jedyne czego mogę teraz pragnąć to aby kolejny rok nie był gorszy od minionego :).
NASZE KRÓTKIE PODSUMOWANIE:

1. Biskupia Kopa w górach Opawskich. Wycieczka w góry Opawskie była pierwszą naszą wspólną wyprawą na początku roku 2015.

Zona miała wtedy 8 m-c, więc nie chcieliśmy jej przeciążać zbyt długimi wędrówkami, dlatego wybraliśmy krótszą trasę od Jarnołtówka, gdzie poradziła sobie wzorowo.

2. Świnoujście, czyli pierwszy pobyt nad morzem z Zoną i wielka niewiadoma jak zniesie tak długą podróż. Oczywiście zaskoczyła nas jak najbardziej pozytywnie ;) Więcej o pobycie nad morzem możecie przeczytać tutaj, a o tym jak przygotować się do takiej podróży tutaj.

3. Międzyzdroje. Będąc w Świnoujściu również niedaleko nam był do kolejnego nadmorskiego miasta, do którego wybraliśmy się pociągiem. Zona miała kolejne doświadczenie, gdyż to była jej pierwsza podróż pociągiem. Cała relacja tutaj.

4. Karpacz - Śnieżka. Było morze to musiały być i góry. Zawsze wydawało mi się, że wejście na Śnieżkę to nic takiego - prosta, szeroka droga. No tak, wydawało mi się... o dziwo była to dla nas wszystkich dość męcząca wyprawa :) Więcej o wycieczce na Śnieżkę możecie przeczytać tutaj.

5. Adršpach Skalne Miasto w Czechach. Miejsce, o którym słyszałam wiele, ale nigdy jakoś nie było nam ono po drodze, aż do wtedy :) Miejsce niesamowicie urokliwe i zabierające nas w inny tajemniczy świat, gdzie przemieszczamy się pomiędzy wielkimi skałami. Cały opis wyprawy jest tutaj.

6. Szkolenie PT 1 st. Całkowita nowość dla nas i dla Zony. W końcu od czegoś należało zacząć szkolenie tego czarnidła. Miała swoje lepsze i gorsze dni chyba jak każdy z nas, ale grunt, że dzielnie w nim uczestniczyła.

7. Krótki wypad w góry tym razem Naprawa - Jordanów koło Rabki i przepiękne łąki. Całą fotorelacje z wycieczki możecie zobaczyć tutaj.
Jakby nie było co nieco się u nas wydarzyło. Zona pomieszkiwała z nami w różnych hotelach i pensjonatach, jeździła z nami bardzo dużo samochodem , zaczęła się szkolić no i co najważniejsze powstało miejsce, w którym możemy to wszystko zapisywać, czyli blog ;).
Teraz wyczekujemy zimy takiej jak sprzed roku.
I pomyśleć, że wtedy byłam jeszcze w stanie nasze "maleństwo" ponieść :).

W każdym bądź razie wiem, że wielu z Was ma przeróżne postanowienia noworoczne, więc z całego serca życzymy aby udało się Wam w nich wyrwać jak najdłużej, gdyż zapał lubi przemijać. Aby ten rok był rokiem nowych wyzwań i nowych osiągnięć, by motywacji i energii do działania z dnia na dzień było coraz więcej! A Wasze zwierzaki spędzały z Wami jak najwięcej czasu, bo on tak szybko przemija.

Pozdrawiamy i wszystkiego dobrego w nowym roku 2016 !